INFO

USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ ASIAKKAILTAMME

ja lisätietoja toiminnasta kanssamme

HALUAT TAVATA KASVOKKAIN, MUTTA ET EHDI TAVATA ARKIPÄIVINÄ. VOIKO TAPAAMISEN JÄRJESTÄÄ VIIKONLOPULLE?

Tapaamiset pyritään järjestämään arkipäivinä, mutta kiireellisen tilauksen johdosta tapaaminen voidaan pitää myös viikonloppuna. Ymmärrämme asiakkaiden muut kiireet, mutta hoidamme tapaamiset pääsääntöisesti aukioloaikanamme.

SINULLA ON KIIRE, ETKÄ TIEDÄ KUINKA KAUAN SUUNNITTELUSSA, VALMISTUKSESSA JA TOIMITUKSESSA KESTÄÄ. KAUANKO PROSESSI KESTÄÄ?

Meillä on tekniset valmiudet vain 5 päivää kestävään tuotantoon, mutta koko prosessi kestää tavallisesti 3-6 viikkoa. Kiireellisistä tilauksissa, joiden toimitusaika on normaalia lyhyempi, perimme lisämaksua.
Kaikki riippuu valitusta valmistustavasta, tilauksen haastavuudesta ja tilauksen koosta. Mitä nopeammin saamme asiakkaalta tarvittavat tiedot, kuten halutun logotyypin, pelaajien nimet, pelinumerot, halutut värit ja muut vaatimukset, sitä nopeammin pystymme lähettämään asiakkaalle näytteitä designistamme. Itse tuotanto alkaa vasta tämän vaiheen jälkeen. Tästä syystä suosittelemme asiakkaita päättämään halutusta vaatemallista etukäteen, lähettämään meille listan yhteistyökumppaneista ja sponsoreista, joiden logot tulevat peliasuun sekä lähettämään myös listan pelaajista ja heidän numeroistaan. Meihin voi olla yhteydessä myös puhelimitse, numerot löydät yhteystiedoistamme.

PELAAJA TAI PELAAJAN NIMI ON VAIHTUNUT TILAUKSEN TEKEMISEN JÄLKEEN. ONKO TILAUSTA MAHDOLLISTA MUUTTAA ILMAN LISÄKUSTANNUKSIA?

Sen jälkeen, kun asiakas on hyväksynyt näytteemme ja tuotanto on aloitettu, kaikista muutoksista voidaan laskuttaa. Tämä pätee myös nimien tai numeroiden muuttamiseen.

OLET VANHA ASIAKKAAMME JA HALUAT TEHDÄ UUDEN TILAUKSEN PIENIN MUUTOKSIN, MUTTA HALUAT KÄYTTÄÄ JO AIEMMIN TEHTYÄ SOPIMUSTA. KUINKA HOITAA TILAUS TÄSSÄ TILANTEESSA?

Tietokantamme säilyttää kaikki ehdotuksemme, joista on keskusteltu asiakkaan kanssa. Voit siis kertoa meille, jos haluat sisällyttää uuteen tilaukseen aiempia ehdotuksiamme. Voit tehdä muutoksia vanhaan tilaukseen ja lisätä tiedot haluamistasi muutoksista.

Kaikki tilauksemme sisältävät useita sopimuksia jokaisesta pienestä muutoksesta tai hienosäädöstä. Siksi haluammekin varmistaa asiakkaan kanssa, että vanhaan tilaukseen pohjautuvaan uuteen tilaukseen ei tule virheitä. Ilmoita tilaukseen haluamistasi muutoksista ennakkoon ja merkitse ne mielellään myös itse tekstiin jollain tavalla.

OLET SAANUT MEILTÄ TILAAMASI PELIASUT, MUTTA JOUKKUEESI ON SAANUT UUSIA PELAAJIA. VOIKO SAMANLAISIA PELIASUJA TILATA LISÄÄ?

Kaikki designit peliasuista ovat tallella tietokannassamme, joten pienien määrien tilaaminen onnistuu. Teknologiset muutokset saattavat kuitenkin aiheuttaa pieniä muutoksia materiaaleissa ja väreissä.

HALUAISIT SAADA FANITUOTTEITA JOUKKUEESI KANNATTAJILLE, MUTTA KUKAAN EI VALMISTA NIITÄ. VALMISTAMMEKO ME FANITUOTTEITA?

Jos esimerkiksi haluat lisätä fanituotteita tilaukseesi, sinun kannattaa tarkastella tarjoamiamme fanituotteita tästä (link to fan-cataloque to this word?). Katalogia päivitetään vuosittain säännöllisesti, joten varmista haluamasi tuotteen saatavuus ja hinta ennen tilausta. Hyväksymme tilaukset sadasta kappaleesta ylöspäin. Pienin tilattavissa oleva määrä riippuu tuotteesta.

OLET NÄHNYT KIINNOSTAVAN VAATTEEN TAI KAULUKSEN, JOKA EI OLE VALIKOIMASSAMME. PYSTYMMEKÖ VALMISTAMAAN SELLAISEN?

Tekniset välineemme mahdollistavat erilaisten vaatteiden ja designien valmistamisen. Jos olet kiinnostunut uudenlaisista vaatteista, joita ei löydy valikoimastamme, graafikkomme ovat valmiita auttamaan sinua. Tämä palvelu ei sisälly tavalliseen tilaukseen, joten tällaista palvelua tarvitsevat tilaukset tehdään erikseen ja ne sisältävät omat kustannuksensa ja valmistusaikansa.

OLET KIINNOSTUNUT YKSILÖILLE RÄÄTÄLÖIDYISTÄ PELIASUISTA. VALMISTAMMEKO PELIASUJA, JOTKA EIVÄT KÄYTÄ OMAA KOKOTAULUKKOAMME?

Kyllä voimme valmistaa vaatekappaleita, jotka eivät pohjaudu omaan kokotaulukkoomme. Tämän palvelun kustannukset riippuvat valmistuksen monimutkaisuudesta ja vaatteeseen tehtävistä muutoksista.

JOUKKUEESI HARRASTAA LAJIA, JOTA EI OLE VALIKOIMASSAMME. VOIMMEKO SUUNNITELLA JA VALMISTAA PELIASUJA LAJIIN, JOTA EI OLE VALIKOIMASSAMME?

Kyllä, laajenamme lajivalikoimaamme mielellämme. Tällaisen peliasun valmistaminen ja suunniteleminen tapahtuu lajin ja asiakkaan tarpeiden pohjalta. Voimme esimerkiksi muokata jostakin valikoimassamme olevasta tuotteesta sopivan kyseiseen lajiin. Voimme myös käyttää tai olla käyttämättä kokotaulukkoamme asiakkaan tarpeiden mukaan.

EIKÖ TILAUKSESI SAAPUNUT SOVITTUUN AIKAAN MENNESSÄ?

Jopa tämä skenaario voi toteutua kerran, vaikka teemmekin kaikemme tällaisen tapahtuman välttämiseksi.

Jos sinun tarvitsee hyväksyä toimitukseen tai sopimukseen tulevia muutoksia, ilmoitamme sinulle etukäteen.

MILLAINEN TAKUU TUOTTEILLAMME ON?

Kulutustavaroiden tavallinen takuu Suomessa on kaksi vuotta.

Paras tapa on olla heti yhteydessä meihin, jolloin pääsemme käsittelemään reklamaatiosi. Tarpeen tullen maksamme rahasi takaisin tai sovimme muunlaisen korvauksen.

Kaikki riippuu korvausvaatimuksen luonteesta, tuotteen viallisuudesta tai vaurioista ja tilaukseen johtaneesta kommunikaatiosta, joka on saattanut sisältää väärinymmärryksiä.

SIVUILTAMME EI LÖYDY YHTEYSTIETOJA VALITUKSIA KÄSITTELEVÄLLE IHMISELLE. KEHEN KANNATTAA OLLA YHTEYDESSÄ VALITUKSEN KANSSA?

Jos tuotteestamme löytyy vika, joka ei selity vaatteiden käytöstä johtuvalla tavallisella kulutuksella, voit lähettää kuvauksen viasta valokuvien kanssa osoitteeseen info@jersey53.fi.

Mitä enemmän voit kertoa löydetystä viasta, sitä nopeammin valitusprosessi etenee. Voit esimerkiksi tehdä valituksen painatuksessa, brodeerauksessa tai materiaalin pinnassa olevasta virheestä.

Kaikki valmiit tuotteemme pakataan käsin ja tarkastetaan ennen toimitusta. Jos kuitenkin löydät vian tai virheen, ilmoita siitä meille, niin korjaamme asian mielellämme.

KUINKA KAUAN KORVAUSVAATIMUKSEN KÄSITTELYSSÄ KESTÄÄ?

Tavallisesti asiakas saa tiedon päätöksestämme ja ratkaisustamme kolmen päivän sisään. Valitusprosessi kestää korkeintaan kuukauden siitä päivästä, kun asiakas on jättänyt meille valituksensa. Jos prosessin viimeinen päivä osuu viikonlopulle tai juhlapyhälle, siirtyy se seuraavaan arkipäivään. Aiheellinen valitus ratkaistaan vian korjaamisella, tuotteen vaihtamisella, maksun palauttamisella tai alennuksen antamisella.

TUOTTEET OVAT VAHINGOITTUNEET KULJETUKSEN AIKANA. VOIDAANKO NÄISTÄ TUOTTEISTA TEHDÄ REKLAMAATIO?

Jos tuotteiden viallisuus on aiheutunut logistiikkayrityksen välinpitämättömyyden seurauksena, yrityksemme ei ole velvollinen korvaamaan aiheutunutta vahinkoa.

Kaikki tuotteemme ovat huolellisesti pakattuja, joten ne eivät vahingoitu normaalissa käsittelyssä. Jos tuotteet ovat kuitenkin syystä tai toisesta pakattu huolimattomasti ja se voidaan todentaa, yritys on velvollinen korvaamaan aiheutuneet vahingot esimerkiksi uusilla tuotteilla. Kaikki mahdolliset reklamaatiot käsitellään yksilöllisesti ja ne tutkitaan perin pohjin.

OLET VASTAANOTTANUT VIRHEELLISEN TUOTTEEN, MUTTA VIRHE ON HUOMATTU VIIVEELLÄ. MITÄ TEHDÄ?

Kuten yllä on mainittu, käsittelemme kaikki reklamaatiot yksilöllisesti – älä siis epäröi ottaa yhteyttä meihin näissäkään tapauksissa. Ideaalitilanteessa reklamaatiot tulisi lähettää meille viimeistään 10 päivän sisään tilauksen vastaanottamisesta. Painotammekin siis, että tuotteet tulee tarkastaa huolella heti käyttöönotettaessa.

KUINKA HUOLTAA URHEILUVAATTEITA JA LISÄTÄ NIIDEN KÄYTTÖIKÄÄ?

Suosittelemme noudattamaan tuotteen pesulapussa annettuja ohjeita. Jos et löydä kyseisiä ohjeita tuotteesta, kannattaa sinun olla meihin yhteydessä. Tavallisesti suosittelemme painatuksia sisältäville vaatteille 30-40 asteista pesua. Muista myös kääntää painatuksia sisältävä vaate nurinpäin ja älä jätä kuivuvia alusvaatteita auringonvaloon. Käytä matalaa lämpötilaa silittäessäsi tuotteitamme. Painatuksia ja brodeerauksia ei kannata silittää liian pitkään, koska korkea lämpötila saattaa polttaa kuituja ja vahingoittaa tuotetta. Tavallinen silitys sopii kuitenkin tuotteillemme hyvin.

SINULLA ON NÄYTE MATERIAALISTA, JOSTA HALUAISIT VALMISTAA VAATTEESI, MUTTA ET TIEDÄ MATERIAALIN NIMEÄ. VOIKO MEILLE POSTITTAA MATERIAALINÄYTTEEN JA SOPIA VASTAAVAN SAATAVISSA OLEVAN MATERIAALIN KÄYTÖSTÄ?

Yrityksellämme on käytössä erittäin laadukkaat tavarantoimittajat ja materiaalit. Jos haluat testata materiaaliemme sopivuutta juuri sinulle, kannattaa sinun tulla myymäläämme.

Käytössämme olevat materiaalit löytyvät MATERIAALIT-sivulta. Erityisten, materialiin liittyvien toiveiden osalta, kannattaa olla yhteydessä tuotekehityskeskukseemme.

HALUAISIT VAIHTAA JOUKKUEESI VÄREJÄ JA PELIASUN DESIGNIA, MUTTA ET TIEDÄ MITÄ TEHDÄ?

Ole meihin yhteydessä niin autamme sinua löytämään joukkueellesi uuden visuaalisen ilmeen. Ehdotamme sinulle erilaisia väriyhdistelmiä ja vaihtoehtoja, joiden avulla joukkueesi erottuu lajinsa keskuudessa.

SOVIT KANSSAMME TUOTTEESI VÄRISTÄ, MUTTA SAAMASSASI NÄYTTEESSÄ VÄRIT OVAT ERILAISIA KUIN TIETOKONEELLA NÄHDYSSÄ VERSIOSSA. MISSÄ ON VIKA?

Perinteiset tietokonenäytöt ovat kalibroitu eri väreihin kuin tulostimet. Tavallinen näyttö käyttää RGB-värijärjestelmää (punainen: vihreä: sininen) ja tulostin taas käyttää CMYK-värijärjestelmää (turkoosi: pinkki-violetti: musta), jossa on huomattavasti enemmän sävyjä kuin RGB- värijärjestelmässä. Myös värien saturaatio ja kirkkaus saattavat näkyä eri tavalla eri järjestelmissä. Jos haluat selkeät ja johdonmukaiset värit, suosittelemme sinua käyttämään Pantone-järjestelmän värejä, joilla on omat koodinsa. Värit kannattaa kuitenkin valita yhdessä kanssamme, koska silloin pystymme takaamaan, että tuotteen värit vastaavat toivomuksiasi.

KUINKA SÄÄTÄÄ NÄYTÖN VÄRIT SELLAISIKSI, ETTÄ NE VASTAAVAT TODELLISUUTTA?

Internetistä löytyy useita eri tapoja, joilla voi parantaa värien vastaavuutta todellisuuteen. RGB- järjestelmä ei kuitenkaan ole CMYK-järjestelmän tasolla ja tästä syystä 100-prosenttisen vastaavuuden saavuttaminen on mahdotonta. Isoimmat erot näkyvät punaisten, sinisten ja mustien sävyjen kohdalla.

USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ ASIAKKAILTAMME
ja lisätietoja toiminnasta kanssamme

HALUAT TAVATA KASVOKKAIN, MUTTA ET EHDI TAVATA ARKIPÄIVINÄ. VOIKO TAPAAMISEN JÄRJESTÄÄ VIIKONLOPULLE?

Tapaamiset pyritään järjestämään arkipäivinä, mutta kiireellisen tilauksen johdosta tapaaminen voidaan pitää myös viikonloppuna. Ymmärrämme asiakkaiden muut kiireet, mutta hoidamme tapaamiset pääsääntöisesti aukioloaikanamme.

SINULLA ON KIIRE, ETKÄ TIEDÄ KUINKA KAUAN SUUNNITTELUSSA, VALMISTUKSESSA JA TOIMITUKSESSA KESTÄÄ. KAUANKO PROSESSI KESTÄÄ?

Meillä on tekniset valmiudet vain 5 päivää kestävään tuotantoon, mutta koko prosessi kestää tavallisesti 3-6 viikkoa. Kiireellisistä tilauksissa, joiden toimitusaika on normaalia lyhyempi, perimme lisämaksua.
Kaikki riippuu valitusta valmistustavasta, tilauksen haastavuudesta ja tilauksen koosta. Mitä nopeammin saamme asiakkaalta tarvittavat tiedot, kuten halutun logotyypin, pelaajien nimet, pelinumerot, halutut värit ja muut vaatimukset, sitä nopeammin pystymme lähettämään asiakkaalle näytteitä designistamme. Itse tuotanto alkaa vasta tämän vaiheen jälkeen. Tästä syystä suosittelemme asiakkaita päättämään halutusta vaatemallista etukäteen, lähettämään meille listan yhteistyökumppaneista ja sponsoreista, joiden logot tulevat peliasuun sekä lähettämään myös listan pelaajista ja heidän numeroistaan. Meihin voi olla yhteydessä myös puhelimitse, numerot löydät yhteystiedoistamme.

PELAAJA TAI PELAAJAN NIMI ON VAIHTUNUT TILAUKSEN TEKEMISEN JÄLKEEN. ONKO TILAUSTA MAHDOLLISTA MUUTTAA ILMAN LISÄKUSTANNUKSIA?

Sen jälkeen, kun asiakas on hyväksynyt näytteemme ja tuotanto on aloitettu, kaikista muutoksista voidaan laskuttaa. Tämä pätee myös nimien tai numeroiden muuttamiseen.

OLET VANHA ASIAKKAAMME JA HALUAT TEHDÄ UUDEN TILAUKSEN PIENIN MUUTOKSIN, MUTTA HALUAT KÄYTTÄÄ JO AIEMMIN TEHTYÄ SOPIMUSTA. KUINKA HOITAA TILAUS TÄSSÄ TILANTEESSA?

Tietokantamme säilyttää kaikki ehdotuksemme, joista on keskusteltu asiakkaan kanssa. Voit siis kertoa meille, jos haluat sisällyttää uuteen tilaukseen aiempia ehdotuksiamme. Voit tehdä muutoksia vanhaan tilaukseen ja lisätä tiedot haluamistasi muutoksista.

Kaikki tilauksemme sisältävät useita sopimuksia jokaisesta pienestä muutoksesta tai hienosäädöstä. Siksi haluammekin varmistaa asiakkaan kanssa, että vanhaan tilaukseen pohjautuvaan uuteen tilaukseen ei tule virheitä. Ilmoita tilaukseen haluamistasi muutoksista ennakkoon ja merkitse ne mielellään myös itse tekstiin jollain tavalla.

OLET SAANUT MEILTÄ TILAAMASI PELIASUT, MUTTA JOUKKUEESI ON SAANUT UUSIA PELAAJIA. VOIKO SAMANLAISIA PELIASUJA TILATA LISÄÄ?

Kaikki designit peliasuista ovat tallella tietokannassamme, joten pienien määrien tilaaminen onnistuu. Teknologiset muutokset saattavat kuitenkin aiheuttaa pieniä muutoksia materiaaleissa ja väreissä.

HALUAISIT SAADA FANITUOTTEITA JOUKKUEESI KANNATTAJILLE, MUTTA KUKAAN EI VALMISTA NIITÄ. VALMISTAMMEKO ME FANITUOTTEITA?

Jos esimerkiksi haluat lisätä fanituotteita tilaukseesi, sinun kannattaa tarkastella tarjoamiamme fanituotteita tästä (link to fan-cataloque to this word?). Katalogia päivitetään vuosittain säännöllisesti, joten varmista haluamasi tuotteen saatavuus ja hinta ennen tilausta. Hyväksymme tilaukset sadasta kappaleesta ylöspäin. Pienin tilattavissa oleva määrä riippuu tuotteesta.

OLET NÄHNYT KIINNOSTAVAN VAATTEEN TAI KAULUKSEN, JOKA EI OLE VALIKOIMASSAMME. PYSTYMMEKÖ VALMISTAMAAN SELLAISEN?

Tekniset välineemme mahdollistavat erilaisten vaatteiden ja designien valmistamisen. Jos olet kiinnostunut uudenlaisista vaatteista, joita ei löydy valikoimastamme, graafikkomme ovat valmiita auttamaan sinua. Tämä palvelu ei sisälly tavalliseen tilaukseen, joten tällaista palvelua tarvitsevat tilaukset tehdään erikseen ja ne sisältävät omat kustannuksensa ja valmistusaikansa.

OLET KIINNOSTUNUT YKSILÖILLE RÄÄTÄLÖIDYISTÄ PELIASUISTA. VALMISTAMMEKO PELIASUJA, JOTKA EIVÄT KÄYTÄ OMAA KOKOTAULUKKOAMME?

Kyllä voimme valmistaa vaatekappaleita, jotka eivät pohjaudu omaan kokotaulukkoomme. Tämän palvelun kustannukset riippuvat valmistuksen monimutkaisuudesta ja vaatteeseen tehtävistä muutoksista.

JOUKKUEESI HARRASTAA LAJIA, JOTA EI OLE VALIKOIMASSAMME. VOIMMEKO SUUNNITELLA JA VALMISTAA PELIASUJA LAJIIN, JOTA EI OLE VALIKOIMASSAMME?

Kyllä, laajenamme lajivalikoimaamme mielellämme. Tällaisen peliasun valmistaminen ja suunniteleminen tapahtuu lajin ja asiakkaan tarpeiden pohjalta. Voimme esimerkiksi muokata jostakin valikoimassamme olevasta tuotteesta sopivan kyseiseen lajiin. Voimme myös käyttää tai olla käyttämättä kokotaulukkoamme asiakkaan tarpeiden mukaan.

EIKÖ TILAUKSESI SAAPUNUT SOVITTUUN AIKAAN MENNESSÄ?

Jopa tämä skenaario voi toteutua kerran, vaikka teemmekin kaikemme tällaisen tapahtuman välttämiseksi.

Jos sinun tarvitsee hyväksyä toimitukseen tai sopimukseen tulevia muutoksia, ilmoitamme sinulle etukäteen.

MILLAINEN TAKUU TUOTTEILLAMME ON?

Kulutustavaroiden tavallinen takuu Suomessa on kaksi vuotta.

Paras tapa on olla heti yhteydessä meihin, jolloin pääsemme käsittelemään reklamaatiosi. Tarpeen tullen maksamme rahasi takaisin tai sovimme muunlaisen korvauksen.

Kaikki riippuu korvausvaatimuksen luonteesta, tuotteen viallisuudesta tai vaurioista ja tilaukseen johtaneesta kommunikaatiosta, joka on saattanut sisältää väärinymmärryksiä.

SIVUILTAMME EI LÖYDY YHTEYSTIETOJA VALITUKSIA KÄSITTELEVÄLLE IHMISELLE. KEHEN KANNATTAA OLLA YHTEYDESSÄ VALITUKSEN KANSSA?

Jos tuotteestamme löytyy vika, joka ei selity vaatteiden käytöstä johtuvalla tavallisella kulutuksella, voit lähettää kuvauksen viasta valokuvien kanssa osoitteeseen info@jersey53.fi.

Mitä enemmän voit kertoa löydetystä viasta, sitä nopeammin valitusprosessi etenee. Voit esimerkiksi tehdä valituksen painatuksessa, brodeerauksessa tai materiaalin pinnassa olevasta virheestä.

Kaikki valmiit tuotteemme pakataan käsin ja tarkastetaan ennen toimitusta. Jos kuitenkin löydät vian tai virheen, ilmoita siitä meille, niin korjaamme asian mielellämme.

KUINKA KAUAN KORVAUSVAATIMUKSEN KÄSITTELYSSÄ KESTÄÄ?

Tavallisesti asiakas saa tiedon päätöksestämme ja ratkaisustamme kolmen päivän sisään. Valitusprosessi kestää korkeintaan kuukauden siitä päivästä, kun asiakas on jättänyt meille valituksensa. Jos prosessin viimeinen päivä osuu viikonlopulle tai juhlapyhälle, siirtyy se seuraavaan arkipäivään. Aiheellinen valitus ratkaistaan vian korjaamisella, tuotteen vaihtamisella, maksun palauttamisella tai alennuksen antamisella.

TUOTTEET OVAT VAHINGOITTUNEET KULJETUKSEN AIKANA. VOIDAANKO NÄISTÄ TUOTTEISTA TEHDÄ REKLAMAATIO?

Jos tuotteiden viallisuus on aiheutunut logistiikkayrityksen välinpitämättömyyden seurauksena, yrityksemme ei ole velvollinen korvaamaan aiheutunutta vahinkoa.

Kaikki tuotteemme ovat huolellisesti pakattuja, joten ne eivät vahingoitu normaalissa käsittelyssä. Jos tuotteet ovat kuitenkin syystä tai toisesta pakattu huolimattomasti ja se voidaan todentaa, yritys on velvollinen korvaamaan aiheutuneet vahingot esimerkiksi uusilla tuotteilla. Kaikki mahdolliset reklamaatiot käsitellään yksilöllisesti ja ne tutkitaan perin pohjin.

OLET VASTAANOTTANUT VIRHEELLISEN TUOTTEEN, MUTTA VIRHE ON HUOMATTU VIIVEELLÄ. MITÄ TEHDÄ?

Kuten yllä on mainittu, käsittelemme kaikki reklamaatiot yksilöllisesti – älä siis epäröi ottaa yhteyttä meihin näissäkään tapauksissa. Ideaalitilanteessa reklamaatiot tulisi lähettää meille viimeistään 10 päivän sisään tilauksen vastaanottamisesta. Painotammekin siis, että tuotteet tulee tarkastaa huolella heti käyttöönotettaessa.

KUINKA HUOLTAA URHEILUVAATTEITA JA LISÄTÄ NIIDEN KÄYTTÖIKÄÄ?

Suosittelemme noudattamaan tuotteen pesulapussa annettuja ohjeita. Jos et löydä kyseisiä ohjeita tuotteesta, kannattaa sinun olla meihin yhteydessä. Tavallisesti suosittelemme painatuksia sisältäville vaatteille 30-40 asteista pesua. Muista myös kääntää painatuksia sisältävä vaate nurinpäin ja älä jätä kuivuvia alusvaatteita auringonvaloon. Käytä matalaa lämpötilaa silittäessäsi tuotteitamme. Painatuksia ja brodeerauksia ei kannata silittää liian pitkään, koska korkea lämpötila saattaa polttaa kuituja ja vahingoittaa tuotetta. Tavallinen silitys sopii kuitenkin tuotteillemme hyvin.

SINULLA ON NÄYTE MATERIAALISTA, JOSTA HALUAISIT VALMISTAA VAATTEESI, MUTTA ET TIEDÄ MATERIAALIN NIMEÄ. VOIKO MEILLE POSTITTAA MATERIAALINÄYTTEEN JA SOPIA VASTAAVAN SAATAVISSA OLEVAN MATERIAALIN KÄYTÖSTÄ?

Yrityksellämme on käytössä erittäin laadukkaat tavarantoimittajat ja materiaalit. Jos haluat testata materiaaliemme sopivuutta juuri sinulle, kannattaa sinun tulla myymäläämme.

Käytössämme olevat materiaalit löytyvät MATERIAALIT-sivulta. Erityisten, materialiin liittyvien toiveiden osalta, kannattaa olla yhteydessä tuotekehityskeskukseemme.

HALUAISIT VAIHTAA JOUKKUEESI VÄREJÄ JA PELIASUN DESIGNIA, MUTTA ET TIEDÄ MITÄ TEHDÄ?

Ole meihin yhteydessä niin autamme sinua löytämään joukkueellesi uuden visuaalisen ilmeen. Ehdotamme sinulle erilaisia väriyhdistelmiä ja vaihtoehtoja, joiden avulla joukkueesi erottuu lajinsa keskuudessa.

SOVIT KANSSAMME TUOTTEESI VÄRISTÄ, MUTTA SAAMASSASI NÄYTTEESSÄ VÄRIT OVAT ERILAISIA KUIN TIETOKONEELLA NÄHDYSSÄ VERSIOSSA. MISSÄ ON VIKA?

Perinteiset tietokonenäytöt ovat kalibroitu eri väreihin kuin tulostimet. Tavallinen näyttö käyttää RGB-värijärjestelmää (punainen: vihreä: sininen) ja tulostin taas käyttää CMYK-värijärjestelmää (turkoosi: pinkki-violetti: musta), jossa on huomattavasti enemmän sävyjä kuin RGB- värijärjestelmässä. Myös värien saturaatio ja kirkkaus saattavat näkyä eri tavalla eri järjestelmissä. Jos haluat selkeät ja johdonmukaiset värit, suosittelemme sinua käyttämään Pantone-järjestelmän värejä, joilla on omat koodinsa. Värit kannattaa kuitenkin valita yhdessä kanssamme, koska silloin pystymme takaamaan, että tuotteen värit vastaavat toivomuksiasi.

KUINKA SÄÄTÄÄ NÄYTÖN VÄRIT SELLAISIKSI, ETTÄ NE VASTAAVAT TODELLISUUTTA?

Internetistä löytyy useita eri tapoja, joilla voi parantaa värien vastaavuutta todellisuuteen. RGB- järjestelmä ei kuitenkaan ole CMYK-järjestelmän tasolla ja tästä syystä 100-prosenttisen vastaavuuden saavuttaminen on mahdotonta. Isoimmat erot näkyvät punaisten, sinisten ja mustien sävyjen kohdalla.

LUOVA SUUNNITTELU

AMMATTIMAINEN LÄHESTYMISTAPA

NOPEA TOIMINTA JA EDULLISET HINNAT

LUOVA SUUNNITTELU

AMMATTIMAINEN LÄHESTYMISTAPA

NOPEA TOIMINTA JA EDULLISET HINNAT

VINKKEJÄ OIKEAOPPISEN TILAUKSEN TEKEMISEEN

VINKKEJÄ OIKEAOPPISEN TILAUKSEN TEKEMISEEN

» Värivalitsin

Jokaisella värillä on oma koodinsa, joka tekee värien asettelusta tuotteeseen helpompaa. Jos et tiedä mitä värikoodia joukkueesi käyttää, käytä netistä löytyviä ohjelmia värikoodin tunnistamiseen. Esimerkiksi https://htmlcolorcodes.com/ . Voit käyttää myös Pantone-värikarttaamme, joka tekee värien valitsemisesta ja järjestelystä helpompaa. ”Tumma valkoinen” tai ”hevosen ruskea” eivät ole kuvauksia, joiden avulla graafikkomme pystyvät työskentelemään.

Muistutamme myös, että näyttösi väriasetukset eivät täysin vastaa painatuksessa käytettyjä väriasetuksia.

Pantone-värikoodeja käyttämällä voit varmistaa värien 100-prosenttisen vastaavuuden.

» Pelaajien nimet, numerot ja mahdolliset fonttivalinnat

Sivuiltamme löydät ladattavan kaavakkeen, johon voi täyttää pelaajien nimet ja numerot. Täytä kaavake huolellisesti ja tarkista nimien oikeinkirjoitus. Tässä vaiheessa kannattaa myös pohtia fontteja ja mahdollisia ääriviivoja. Lisätietoja fonteista löydät FONTIT-sivulta. Älä tee kaavakkeeseen muutoksia, täytä vain tarvittavat kohdat tekstillä.

» Inspiraatiota oikean valinnan tekemiseen

Katso galleriasta esimerkkejä valmistamistamme pelipaidoista. Sieltä voit löytää ideoita tai valmiin mallin, jonka pohjalta haluat suunnitella oman pelipaitasi.

Kerro meille mitä sinä ja joukkueesi haluaisitte ja mitä ette halua. Jotkut pitävät ohuesta ja mahdollisimman kevyestä kankaasta, jotkut taas paksummasta ja kestävämmästä.

» Oikeat mitat

Rinnanympärystä mitatessa vedä keuhkot täyteen ilmaa. Näin vältät liian kireän pelipaidan. Tämä pätee myös käsivarsien ympärysmittoihin tiettyjen vaatekappaleiden kohdalla. Käsivarren lihakset kannattaa jännittää ja mitta kannattaa ottaa käsivarren leveimmästä kohdasta.

Suurin osa materiaaleistamme on joustavaa, kestävää ja monikäyttöistä. Silti kannattaa seurata ohjetta ”mittaa kahdesti, tilaa kerran”. Jos tilattuun kokoon tulee muutoksia, kerro muutoksesta tarkasti tarvittavine mittoineen.

Jokaiselle tuotteelle on kokotaulukko. Sieltä voit valita tarvitsemasi koon.

» Kuvien lähettäminen

Jos lähetät meille kuvan jpeg-muodossa, suosittelemme 300 dpi:n resoluutiota. Internetistä löytyy paljon ohjeita kuvien oikeaoppiseen käsittelyyn. Kuvatiedostomuotoja on useita, esimerkiksi png, pdf ja eps. Kuvatiedostomuodon vaihtamisen lisäksi voit muokata kuvan kokoa ja resoluutiota.

» Vektorigrafiikka vs käsin piirtäminen

Lähetä logot meille CDR, EPS, AI tai PDF-muodossa.

Jos logoja ei löydy edellä mainituissa muodoissa, voit lähettää logot myös JPEG tai PNG-muodossa. Pyri kuitenkin välttämään näitä tiedostomuotoja, koska siten vältät monia mahdollisia ongelmia suunnittelussa. Voimme auttaa sinua, jos olet piirtänyt suunnitelman käsin ja haluaisit meidän piirtävän sen uusiksi vektorigrafiikalla. Logosuunnittelusta perimme erillisen korvauksen, mutta peliasun kohdalla voimme tehdä valmistamastanne “raakavedoksesta” tuotantovedoksen ilman lisäkuluja.

Tässä tapauksessa suosittelemme, että lähetät kuvan korkeimmalla mahdollisella laadulla (300dpi). Kuvan tulisi olla otettu laadukkaalla kameralla ja valaistu oikein. Vain laadukkaasta kuvasta on mahdollista erottaa kaikki värit, sävyt, viivat ja ääriviivat. Puhelimella otetut kuvat eivät sovi tähän tarkoitukseen kovin hyvin.

» Vanhaan tilaukseen perustuva uusi tilaus

Haluatko toistaa aiemmin tekemäsi tilauksen tai tehdä uuden tilauksen sen pohjalta? Paras tapa tähän on lähettää meille vanhan tilauksen yhteydessä saamasi sähköposti, jossa on lopullinen tuote, jonka olet hyväksynyt tuotantoon. Jos et halua tehdä tilaukseen muutoksia, voit lähettää sen sellaisenaan. Sinun kannattaa myös tarkistaa kanssamme käydyt keskustelut eri yksityiskohdista, jotta vältymme väärinkäsityksiltä. Väärinkäsityksiä voi syntyä esimerkiksi sävyjen, eri elementtien asettelun tai kokojen kohdalla.

» Numerot

Numeroiden kanssa kannattaa olla tarkkana. Väärän numeron ilmoittaminen voi johtaa moniin ongelmiin. Kaikki tekevät virheitä ja tämä pätee niin asiakkaisiin kuin meihinkin. Siksi suosittelemme, että tarkistat kaikki tilaukseen liittyvät numerot huolella. Varsinkin pelinumerot ja koot kannattaa tarkistaa useaan otteeseen.

» Tilaukset puhelimitse

Haluatko tehdä tilauksen puhelimen välityksellä? Tilauksen voi hoitaa puhelimitse, mutta tärkeät yksityiskohdat kannattaa kirjoittaa muistiin.
Me kirjoitamme luonnoksen puhelimitse tehdystä tilauksesta, mutta tarvitsemme myös sinulta lyhyen tekstin, jossa kerrot tilauksen vaatimuksista.
Jos haluat tehdä puhelimessa tehtyyn tilaukseen muutoksia, merkitse ne lihavoituna tai väritettynä yllä mainittuun tekstiin.

» Kiireelliset tilaukset

Suoritamme kiireelliset tilaukset 10 päivän sisällä. Kiireellisen tilauksen lisäkustannus on + 50% tilauksen tavalliseen hintaan.

» Värivalitsin

Jokaisella värillä on oma koodinsa, joka tekee värien asettelusta tuotteeseen helpompaa. Jos et tiedä mitä värikoodia joukkueesi käyttää, käytä netistä löytyviä ohjelmia värikoodin tunnistamiseen. Esimerkiksi https://htmlcolorcodes.com/ . Voit käyttää myös Pantone-värikarttaamme, joka tekee värien valitsemisesta ja järjestelystä helpompaa. ”Tumma valkoinen” tai ”hevosen ruskea” eivät ole kuvauksia, joiden avulla graafikkomme pystyvät työskentelemään.

Muistutamme myös, että näyttösi väriasetukset eivät täysin vastaa painatuksessa käytettyjä väriasetuksia.

Pantone-värikoodeja käyttämällä voit varmistaa värien 100-prosenttisen vastaavuuden.

» Pelaajien nimet, numerot ja mahdolliset fonttivalinnat

Sivuiltamme löydät ladattavan kaavakkeen, johon voi täyttää pelaajien nimet ja numerot. Täytä kaavake huolellisesti ja tarkista nimien oikeinkirjoitus. Tässä vaiheessa kannattaa myös pohtia fontteja ja mahdollisia ääriviivoja. Lisätietoja fonteista löydät FONTIT-sivulta. Älä tee kaavakkeeseen muutoksia, täytä vain tarvittavat kohdat tekstillä.

» Inspiraatiota oikean valinnan tekemiseen

Katso galleriasta esimerkkejä valmistamistamme pelipaidoista. Sieltä voit löytää ideoita tai valmiin mallin, jonka pohjalta haluat suunnitella oman pelipaitasi.

Kerro meille mitä sinä ja joukkueesi haluaisitte ja mitä ette halua. Jotkut pitävät ohuesta ja mahdollisimman kevyestä kankaasta, jotkut taas paksummasta ja kestävämmästä.

» Oikeat mitat

Rinnanympärystä mitatessa vedä keuhkot täyteen ilmaa. Näin vältät liian kireän pelipaidan. Tämä pätee myös käsivarsien ympärysmittoihin tiettyjen vaatekappaleiden kohdalla. Käsivarren lihakset kannattaa jännittää ja mitta kannattaa ottaa käsivarren leveimmästä kohdasta.

Suurin osa materiaaleistamme on joustavaa, kestävää ja monikäyttöistä. Silti kannattaa seurata ohjetta ”mittaa kahdesti, tilaa kerran”. Jos tilattuun kokoon tulee muutoksia, kerro muutoksesta tarkasti tarvittavine mittoineen.

Jokaiselle tuotteelle on kokotaulukko. Sieltä voit valita tarvitsemasi koon.

» Kuvien lähettäminen

Jos lähetät meille kuvan jpeg-muodossa, suosittelemme 300 dpi:n resoluutiota. Internetistä löytyy paljon ohjeita kuvien oikeaoppiseen käsittelyyn. Kuvatiedostomuotoja on useita, esimerkiksi png, pdf ja eps. Kuvatiedostomuodon vaihtamisen lisäksi voit muokata kuvan kokoa ja resoluutiota.

» Vektorigrafiikka vs käsin piirtäminen

Lähetä logot meille CDR, EPS, AI tai PDF-muodossa.

Jos logoja ei löydy edellä mainituissa muodoissa, voit lähettää logot myös JPEG tai PNG-muodossa. Pyri kuitenkin välttämään näitä tiedostomuotoja, koska siten vältät monia mahdollisia ongelmia suunnittelussa. Voimme auttaa sinua, jos olet piirtänyt suunnitelman käsin ja haluaisit meidän piirtävän sen uusiksi vektorigrafiikalla. Logosuunnittelusta perimme erillisen korvauksen, mutta peliasun kohdalla voimme tehdä valmistamastanne “raakavedoksesta” tuotantovedoksen ilman lisäkuluja.

Tässä tapauksessa suosittelemme, että lähetät kuvan korkeimmalla mahdollisella laadulla (300dpi). Kuvan tulisi olla otettu laadukkaalla kameralla ja valaistu oikein. Vain laadukkaasta kuvasta on mahdollista erottaa kaikki värit, sävyt, viivat ja ääriviivat. Puhelimella otetut kuvat eivät sovi tähän tarkoitukseen kovin hyvin.

» Vanhaan tilaukseen perustuva uusi tilaus

Haluatko toistaa aiemmin tekemäsi tilauksen tai tehdä uuden tilauksen sen pohjalta? Paras tapa tähän on lähettää meille vanhan tilauksen yhteydessä saamasi sähköposti, jossa on lopullinen tuote, jonka olet hyväksynyt tuotantoon. Jos et halua tehdä tilaukseen muutoksia, voit lähettää sen sellaisenaan. Sinun kannattaa myös tarkistaa kanssamme käydyt keskustelut eri yksityiskohdista, jotta vältymme väärinkäsityksiltä. Väärinkäsityksiä voi syntyä esimerkiksi sävyjen, eri elementtien asettelun tai kokojen kohdalla.

» Numerot

Numeroiden kanssa kannattaa olla tarkkana. Väärän numeron ilmoittaminen voi johtaa moniin ongelmiin. Kaikki tekevät virheitä ja tämä pätee niin asiakkaisiin kuin meihinkin. Siksi suosittelemme, että tarkistat kaikki tilaukseen liittyvät numerot huolella. Varsinkin pelinumerot ja koot kannattaa tarkistaa useaan otteeseen.

» Tilaukset puhelimitse

Haluatko tehdä tilauksen puhelimen välityksellä? Tilauksen voi hoitaa puhelimitse, mutta tärkeät yksityiskohdat kannattaa kirjoittaa muistiin.
Me kirjoitamme luonnoksen puhelimitse tehdystä tilauksesta, mutta tarvitsemme myös sinulta lyhyen tekstin, jossa kerrot tilauksen vaatimuksista.
Jos haluat tehdä puhelimessa tehtyyn tilaukseen muutoksia, merkitse ne lihavoituna tai väritettynä yllä mainittuun tekstiin.

» Kiireelliset tilaukset

Suoritamme kiireelliset tilaukset 10 päivän sisällä. Kiireellisen tilauksen lisäkustannus on + 50% tilauksen tavalliseen hintaan.